Duktig Z!

Idag har jag varit riktigt duktig tycker jag. Först hjälpte jag mamma och pappa lite, klöv och staplade ved i två timmar och tjänade lite pengar på det. Med tanke på mina utsvävningar igår tyckte jag det var en bra idé xD Sedan stack jag ut och gick runt sjön, var borta i drygt 1½ timme. Så mycket frisk luft har jag nog inte fått på länge xD



Ikväll blir det grillad ryggbiff och klyftpotatis till middag, mumsigt värre :D Och imorgon är det påskafton och då ska jag äta godis tills det kommer ut ur öronen på mig. Sådetså! Nu ska jag lägga mig och läsa och vänta på att det blir matdags.


Osminkad och med smutsigt hår, bara allmänt... ja xD

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0