Du vet att det är illa när du sitter och för ditt liv inte kan bestämma dig om du ska äta den rosa eller den gula spritpralinen

Ingen i familjen är så pepp på middag ikväll, ganska förståeligt. Mamma och pappa ska bara ta lite te och mackor och jag står nog över helt, i alla fall just nu. Finns dock inget som säger att jag inte går och tar en nattmacka sen (a)

Jag fullkomligt plöjer igenom Änglar av Marian Keyes. Jag älskar den! Men jag gillar ju alla hennes böcker, så det är kanske inte så konstigt ^^ De får en att skratta och gråta om vartannat. När jag har läst ut den ska jag nog läsa Breaking Dawn för, hm... fjärde gången blir det nog. Nädå, jag är inte illa xD



Ikväll ska jag nog kolla på Mamma Mia.

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0