Cherry cherry bom bom

Jag kom i säng vid halv tre, och ställde klockan på halv elva så att jag faktiskt skulle kunna få något gjort innan lunch. Vad tror ni händer? Jo, jag vaknar av mig själv tio minuter innan klockan ska ringa, tror att det är lungt och stänger av den. Och vad tror ni jag gör sen? Jo, somnar om i godan ro och vaknar drygt en timme senare. Two thumbs up!



Idag ska jag:

- Åtminstone börja på talet jag ska hålla på onsdag
- Skriva färdigt min franska bokrecesion
- Läsa ut svenskaboken
- Prova klänningen från Gina en gång till
- Flytta över alla saker från min gamla skolväska till min nya
- Tvätta håret


Men först och främst ska jag få något i magen. Vi hörs senare!

// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0