Bra Rubrik-torka

Hej på er! Ganska nyligen hemkommen, efter plugget var jag och Coco och köpte en present till Mickis. Vi hittade en jättefin sak men jag kan inte säga vad det är, för även om Mika har sagt att hon typ inte läser min blogg (jag tar det inte som en förolämpning eller så, alla är inte bloggläsare ^^) så vet man ju aldrig ;)

Anyway, det är såååå skönt att det är fredag! Mamma och pappa åker upp till Ankhult (landet, ja, jag vet att det är ett fånigt namn xD) ikväll och pappa kommer bara hem imorgon kväll för att köra mig till och från Genarp. Hehe, gud vad jag känner mig som en spoiled brat när jag skriver så xD Men vafan, har man en extremsnäll pappa så har man :D

Ikväll blir det omlackering av naglarna, både på händer och fossingar. Röda, röda, röda ska de bli! Sen ska jag prova outfiten jag ska ha imorgon också, bara för att se så det inte ser helt fucktup ut eller nåt xD Sedan har filmen Australia landat i min brevlåda (ytterligare nån gåva för ett test jag gjorde via Gratisbios hemsida), så det blir kanske att man tittar på den senare =)



Men nu ska jag byta om från kjol och strumpisar till mjukisbyxor och sedan ska jag börja fundera på om jag över huvud taget ska äta någon ordentlig middag ikväll (på det hela taget gissar jag på inte (a) )

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0