Bildlista

Vanligtvis brukar såna här listor göras på bilddagboken, men jag pallade inte det för jag tycker det är lättare att ladda upp bilder här ^^

1. Du och en bästa vän

Haha, så gammal bild!

2. Du som busig


3. Du som fotograf


4. En dag du minns

Privé <3

5. En konstig bild


6. En bild som väcker känslor


7. En plats du saknar

Chapp <3

8. Någon du litar på


9. Någon du saknar


10. Någon du älskar

Mam <3

11. Någon som betyder mycket


12. Någon som ger dig inspiration


13. Någon du tycker om


14. Någon du vill träffa


15. Någon du tycker är söt

Blondie är alltid söt =)

16. Någon du tycker är snäll


17. Något du vill ha


18. Något som får dig att gråta


19. Något som är viktigt för dig


20. Dig själv nyligen


21. Dig själv skrattande

Det är choklad jag har på läpparna...

22. Dig själv


23. Den du senast fick SMS av


24. Den du alltid har roligt med


25. Den sista bilden på mina mottagna filer

GISSA TRE GÅNGER vem som skickade den här xD


Hit me baby!
Postat av: C

Aww;) Inspirerar jag dig?

2009-04-17 @ 20:00:43
Postat av: Anonym

Tack för Nr 10

2009-05-08 @ 12:41:09

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0