18-årsfest hos Mikaela <3

Saker jag lärde mig igår:

- Hannes kan göra riktiga häxbrygder
- Lita inte på Holger när det gäller sprit
- Handklovar är inte så slitstarka
- Bacardi smakar apa
- Xider Lime är gott
- Drick vatten också, för i helvete

Som ni kanske minns är min Nikon inte tillbaka från reparationen än, så päronens kompaktkamera fick duga. Men den dög rätt bra tycker jag ^^


Vår söta värdinna =) <3


Mika & Coco <3


Claudia var så fin så  =)


Jag & Coco <3


Dildon med piska som Mika fick av Sara, Carro & co. var väldigt populär ^^


Fluffiga handcuffs fick hon också, dock lyckades Hogge ha sönder dem senare xD


Claudia & Carro var klädda i samma färgskala ^^


Huvudmassage-orgasm-grejen var också populär ^^ Den är SJUKT skön!


Har ni ätit citroner? xD


Som sagt, dildo-piskan var populär


Handbojorna också!


Holger var stilig i vit skjorta =)


Fågeldansen!


Brottningsmatch! xD


Weeei... eller nåt?


Folket umgås =)


Hannes ville spela Fia med Hutt ^^


Holger kan inte blanda kort (a)


Jack & Koffe, fina fina pojkar ;D


Så roooligt vi har det ;D


Jag tyckte vinet var jättebeskt, och sen kommer Jack och säger att det är det minst beska vinet han har smakat. Jag bara OMG...


Det var äckligt först, det blev godare sen xD Vad det var i minns jag inte, fråga Hannes :P


Folk :D


Aww, Gotte & Mika ^^


"Good boy!" Vad det var i vet jag inte, men att döma av Jacks miner efteråt var det inte gott xD


Cheers! Notera mina fina, långa och glittriga ögonfransar ;)


Shake it!


Lite kortspel blev det också


Hogge :D


Våra boys äger dansgolvet ^^


Fin hatt Hannes!


Hogge & Anna =)


Festprissarna ^^


Fia med hutt


Barsebäcks-boysen visar hur mycket de tycker om varandra ;D


Var ute och tog lite luft


Elin & Jack, nånting var visst roligt xD


Behöver jag säga nåt?


Jack shows his moves!


Sen råkade Hogge ha sönder handklovarna, och fick inte av den ena från sin hand xD


Hannes och spriten ^^


Haha så sött =)


Den här får avsluta, folk är tröööötta xD


Tack allihopa för en jätterolig kväll, tack till Mikaela och grattis igen! :D <3

// Z

Hit me baby!
Postat av: Hoggeeeeeee

Hardcore. Handkloven sitter fortfarande fast :D

2009-04-19 @ 13:39:57
Postat av: THELIFEOFFANNY

Jätte fin blogg :)

2009-04-19 @ 13:41:54
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0